hasankortak
üye
- Katılım
- 23 Tem 2021
- Mesajlar
- 430
- Konu Yazar
- #1
NOT: Lütfen yedek alıp o şekilde deneyin.
Öncelikle ;
es_extended dosyasının server/classes/player.lua kısmında;
Aşağıdaki kodu ;
Kod:
Kod:
self.getMoney = function()
return self.player.get('money')
end
Aşağıdaki kodla değiştirin;
Kod:
Kod:
self.getMoney = function()
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
return money.count
end
Daha sonra yine aynı yerde olan aşağıdaki kodu ;
Kod:
Kod:
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.addMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.removeMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
Aşağıdaki kodla değiştirin;
Kod:
Kod:
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.addInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.removeInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
Ve son olarakta;
Ağırlıklı envanter ise; Database'e cash adında bir item ekleyip limit kısmını yüksek bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.
Kg.li envanter ise; Database'e cash adında bir item ekleyip weight kısmını 0 yada 1 paranın ne kadar yer kaplamasını istiyorsanız o kadar bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.
NOT: Envanter sisteminize cash adında bir görsel eklemeyi ve envanterin resource klasöründen çektirmeyi unutmayın.
Öncelikle ;
es_extended dosyasının server/classes/player.lua kısmında;
Aşağıdaki kodu ;
Kod:
Kod:
self.getMoney = function()
return self.player.get('money')
end
Aşağıdaki kodla değiştirin;
Kod:
Kod:
self.getMoney = function()
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
return money.count
end
Daha sonra yine aynı yerde olan aşağıdaki kodu ;
Kod:
Kod:
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.addMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.removeMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
Aşağıdaki kodla değiştirin;
Kod:
Kod:
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.addInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.removeInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
Ve son olarakta;
Ağırlıklı envanter ise; Database'e cash adında bir item ekleyip limit kısmını yüksek bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.
Kg.li envanter ise; Database'e cash adında bir item ekleyip weight kısmını 0 yada 1 paranın ne kadar yer kaplamasını istiyorsanız o kadar bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.
NOT: Envanter sisteminize cash adında bir görsel eklemeyi ve envanterin resource klasöründen çektirmeyi unutmayın.