hasankortak
üye
- Katılım
- 23 Tem 2021
- Mesajlar
- 430
- Konu Yazar
- #1
Merhaba iyi günler forum'da paylaşıldımı bilmiyorum fakat arayan arkadaş sayısı oldukça fazlaydı ve moderatörler yararlı bir konu olacağını düşündüğü için bu konuyu açma kararı aldım.
------------------------------------------------------------------------PARAYI NASIL İSTEM HALİNE GETİRİRİZ--------------------------------------------------------------------------
es_extended\server\lasses\player.lua 27.satırından aşağıdaki kodu bulunuz;
self.getMoney = function()
return self.player.get('money')
end
Bu kodu aşağıdaki kod ile değiştiriniz;
self.getMoney = function()
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
return money.count
end
es_extended\server\lasses\player.lua 65.satırından aşağıdaki kodu bulunuz;
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.addMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.removeMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
Bu kodu aşağıdaki kod ile değiştiriniz;
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.addInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.removeInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu işlemleri tamamladıktan sanra HeidiSQL uygulamasındaki kendi databasenize gelip item tablosuna 'cash' adında item oluşturmanız lazım.
İşlemler bu kadar disc-inventory hakkında veya css hakkında konu dışı olabilir yorumlarda sorabilirsiniz dosyanın hazırınıda aşağıya bırakıyorum.Herkese kolay gelsin iyi forumlar.
player.lua Download :
Virus Total :
------------------------------------------------------------------------PARAYI NASIL İSTEM HALİNE GETİRİRİZ--------------------------------------------------------------------------
es_extended\server\lasses\player.lua 27.satırından aşağıdaki kodu bulunuz;
self.getMoney = function()
return self.player.get('money')
end
Bu kodu aşağıdaki kod ile değiştiriniz;
self.getMoney = function()
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
return money.count
end
es_extended\server\lasses\player.lua 65.satırından aşağıdaki kodu bulunuz;
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.addMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.player.removeMoney(money)
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
Bu kodu aşağıdaki kod ile değiştiriniz;
self.addMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.addInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
self.removeMoney = function(money)
money = ESX.Math.Round(money)
if money >= 0 then
self.removeInventoryItem("cash",money)
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
else
print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))
end
end
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu işlemleri tamamladıktan sanra HeidiSQL uygulamasındaki kendi databasenize gelip item tablosuna 'cash' adında item oluşturmanız lazım.
İşlemler bu kadar disc-inventory hakkında veya css hakkında konu dışı olabilir yorumlarda sorabilirsiniz dosyanın hazırınıda aşağıya bırakıyorum.Herkese kolay gelsin iyi forumlar.
player.lua Download :
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Virus Total :
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.